Wersja wpisu literaturoznawstwo z dnia wt., 18/01/2022 - 15:14

 

Marta Tylkowska

rozprawa

streszczenie / pl

streszczenie / en

RECENZJE

          prof. dr hab. Hanna Ratuszna / recenzja

          dr hab. Monika Świerkosz / recenzja

 

Halina Kucyk

rozprawa

streszczenie / pl

streszczenie / en

RECENZJE

         prof. dr hab. Dariusz Trześniowski / recenzja

         dr hab. Marek Kurkiewicz, prof. uczelni / recenzja

 

Anna Maria Osińska

rozprawa

streszczenie / pl

streszczenie / en

RECENZJE

         prof. dr hab. Anna Czabanowska-Wróbel / recenzja

         dr hab. Agata Zalewska / recenzja

 

Jan Falkowski

rozprawa

streszczenie / pl    

streszczenie / en

RECENZJE

        prof. dr hab. Beata Obsulewicz-Niewińska / recenzja

        dr hab. Beata Utkowska, prof. uczelni / recenzja

 

Magdalena Piwnikiewicz

rozprawa

streszczenie/pl

streszczenie/en

RECENZJE

          dr hab. Tomasz Garbol / recenzja

          prof. dr hab. Zbigniew Chojnowski / recenzja

 

Maciej Woźniak

rozprawa

streszczenie/pl   streszczenie/en

RECENZJE

prof. dr hab. Dorota Heck / recenzja

prof. dr hab. Maciej Urbanowski / recenzja

 

Piotr Prachnio

Data obrony:  15.06.2020 r. 

Data nadania stopnia doktora : 15.06.2020 r. 

streszczenie/pl    streszczenie/en

RECENZJE

prof. IBL PAN dr hab. Andrzej Karcz / recenzja

prof. dr hab. Maciej Urbanowski / recenzja

 

Natalia Spychalska

Data obrony:  22.02.2021 r. 

Data nadania stopnia doktora : 22.02.2021 r. 

streszczenie/pl    streszczenie/en

RECENZJE

prof. dr hab. Alicja Jakubowska-Ożóg / recenzja

dr hab. prof. UMK Anna Skubaczewska-Pniewska / recenzja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Osoba odpowiedzialna: 
Maria Jóźwik
Wprowadzający:
Alicja Wysocka
Utworzono:
śr., 13/05/2020 - 12:41

Informacje

  STRONA GŁÓWNA          POCZTA         DLA MEDIÓW         epuap

Ustawienia dostępności cyfrowej

Interfejs
Adjust the interface to make it easier to use for different conditions.
This renders the document in high contrast mode.
This renders the document as white on black
This can help those with trouble processing rapid screen movements.
This loads a font easier to read for people with dyslexia.