Wersja wpisu prawo kanoniczne z dnia czw., 19/11/2020 - 14:47

 

1. IMIĘ I NAZWISKO DOKTORANTA

ks. Krzysztof Rogala

rozprawa

streszczenie 

RECENZENCI

bp dr hab. Artur Miziński / recenzja

prof. UWM dr hab. Lucjan Świto / recenzja

 

2. IMIĘ I NAZWISKO DOKTORANTA

Ernest Bodura 

rozprawa

streszczenie

RECENZENCI

ks. prof. USz dr hab. Kazimierz Dullak / recenzja

ks. prof. KUL dr hab. Krzysztof Burczak / recenzja

 

3. IMIĘ I NAZWISKO DOKTORANTA

Karolina Mazur

rozprawa

streszczenie

RECENZENCI

ks. dr hab. Jerzy Adamczyk / recenzja

ks. prof. USz dr hab.  Kazimierz Dullak / recenzja

 

4. IMIĘ I NAWISKO DOKTORANTA

Michał Marcin Poczmański

rozprawa

streszczenie

RECENZENCI

ks. prof. KUL dr hab. Krzysztof Mikołajczyk / recenzja

ks. prof. dr hab. Tomasz Rozkrut / recenzja

 

5. IMIĘ I NAZWISKO DOKTORANTA

ks. Marcin Załężny

rozprawa

streszczenie

RECENZENCI

ks. prof. UWM dr hab. Lucjan Świto / recenzja

ks. prof. UPJPII dr hab. Robert Kantor / recenzja

TERMIN OBRONY

27 listopada 2020 o godz. 13:00  w trybie zdalnym

link do rejestracji: https://uksw.webex.com/uksw/onstage/g.php?MTID=e4214617040417cbbaa9dae65b9318997

 

6. IMIĘ I NAZWISKO DOKTORANTA

ks. Łukasz Paweł Radecki

rozprawa

streszczenie

RECENZENCI

ks. prof. dr hab. Wiesław Bar OFMConv / recenzja

ks. prof. dr hab. Zbigniew Suchecki OFMConv / recenzja

 

7. IMIĘ I NAZWISKO DOKTORANTA

ks. Łukasz Pisz

rozprawa

streszczenie

RECENZENCI

prof. dr hab. Zbigniew Suchecki OFM Conv./ recenzja

ks. prof. dr hab. Józef Krzywda / recenzja

 

8. IMIĘ I NAZWISKO DOKTORANTA

ks. Dawid Pietras

rozprawa

streszczenie

RECENZENCI

ks. prof. dr hab. Wiesław Wenz / recenzja

ks. prof. USz dr hab. Kazimierz Dullak / recenzja

 

 

 

 

 

Osoba odpowiedzialna: 
Alicja Wysocka
Wprowadzający:
Alicja Wysocka
Utworzono:
pt., 15/05/2020 - 12:16

Informacje

  STRONA GŁÓWNA          POCZTA         DLA MEDIÓW         epuap

Ustawienia dostępności cyfrowej

Interfejs
Adjust the interface to make it easier to use for different conditions.
This renders the document in high contrast mode.
This renders the document as white on black
This can help those with trouble processing rapid screen movements.
This loads a font easier to read for people with dyslexia.