Wersja wpisu historia z dnia czw., 23/09/2021 - 11:44

 

Anna Stefanicka

rozprawa

streszczenie

           RECENZJE

           dr hab. Adam Sudoł, em.prof. UKW / recenzja

           dr hab. Michał Polak, prof. PK / recenzja

 

Agnieszka Praga

rozprawa

streszczenie

         RECENZJE

         dr hab. Jolanta Załęczny, prof. AFiB / recenzja

         dr hab. Bogusław Kopka / recenzja

 

Anna Markowska

rozprawa

streszczenie

         RECENZJE

         prof. dr hab. Krzysztof Kawalec / recenzja

         prof. dr hab. Tomasz Sikorski / recenzja

 

Magdalena Niewiadomska

rozprawa

streszczenie

         RECENZJE

         prof. dr hab. Jerzy Wojtczak-Szyszkowski / recenzja

         prof. dr hab. Sławomir Bralewski / recenzja

 

Grzegorz Cwyl

rozprawa

streszczenie

         RECENZJE

         prof. dr hab. Wiesław Jan Wysocki / recenzja

         prof. dr hab. Bogusław Polak / recenzja

 

Piotr Chabiera

Data obrony:  01.02.2021 r. 

Data nadania stopnia doktora : 08.03.2021 r. 

streszczenie

RECENZJE

dr hab. prof. UMCS Ewa Letkiewicz / recenzja

prof. dr hab. Tadeusz Wolsza / recenzja

 

Kamila Czechowska 

Data obrony:  18.01.2021 r. 

Data nadania stopnia doktora : 25.01.2021 r. 

streszczenie 

RECENZJE

dr hab. prof. IH PAN Tadeusz Kondracki / recenzja

prof. dr hab. Grzegorz Nowik / recenzja

 

Piotr Anczewski

Data obrony:  18.01.2021 r. 

Data nadania stopnia doktora : 25.01.2021 r. 

streszczenie

RECENZJE

ks. dr hab. prof. UKSW Waldemar Gliński / recenzja

prof. dr hab. Zbigniew Gnat-Wieteska / recenzja

 

 

Osoba odpowiedzialna: 
Maria Jóźwik
Wprowadzający:
Alicja Wysocka
Utworzono:
śr., 02/12/2020 - 14:23

Informacje

  STRONA GŁÓWNA          POCZTA         DLA MEDIÓW         epuap

Ustawienia dostępności cyfrowej

Interfejs
Adjust the interface to make it easier to use for different conditions.
This renders the document in high contrast mode.
This renders the document as white on black
This can help those with trouble processing rapid screen movements.
This loads a font easier to read for people with dyslexia.