Wersja wpisu Wyniki konkursów z dnia pon., 21/09/2020 - 13:27

Informacja o wyniku konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Psychologii Klinicznej i Psychoterapii w Instytucie Psychologii UKSW - pobierz

 

Informacja o wyniku konkursu na stanowisko asystenta w Katedrze Filozofii Przyrody w Instytucie Filozofii UKSW - pobierz

 

Informacja o wyniku konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Psychologii Klinicznej i Psychoterapii w Instytucie Psychologii UKSW - pobierz

 

Inormacja o wyniku konkursu na stanowisko adiunkta w Katedrze Biologicznych Podstaw Ochrony Środowiska Instytutu Nauk Biologicznych UKSW - pobierz

 

Informacja o wyniku konkursu na stanowisko adiunkta w Katedrze Kultury XX i XXI wieku w Zakładzie Zarządzania Kulturą w Instytucie Nauk o Kulturze i Religii - pobierz

 

Informacja o wyniku konkursu na stanowisko adiunkta w Katedrze Teorii Kultury i Międzykulturowości w Instytucie Nauk o Kulturze i Religii - pobierz

 

Informacja o wyniku konkursu na stanowisko adiunkta w Katedrze Historii Nowożytnej w Instytucie Historii na Wydziale Nauk Historycznych UKSW w trybie art. 119 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - pobierz

 

Informacja o wyniku konkursu na stanowisko dydaktyczne asystenta w Instytucie Nauk Socjologicznych UKSW w trybie art. 119 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - pobierz

 

Informacja o wynikach konkursu na stanowisko asystenta dydaktycznego w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji UKSW w trybie art. 119 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce  - pobierz

 

Komunikat ws. konkursu na stonowisko adiunkta w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji UKSW - pobierz
 

Osoba odpowiedzialna: 
Alicja Wysocka
Wprowadzający:
Katarzyna Dominiak
Utworzono:
pon., 02/12/2019 - 07:26

Informacje

  STRONA GŁÓWNA          POCZTA         DLA MEDIÓW         epuap

Ustawienia dostępności cyfrowej

Interfejs
Adjust the interface to make it easier to use for different conditions.
This renders the document in high contrast mode.
This renders the document as white on black
This can help those with trouble processing rapid screen movements.
This loads a font easier to read for people with dyslexia.