Wersja wpisu ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/COSU/2019 na autorskie wykonanie dzieł na potrzeby projektu pt. „Coaching sukcesji – wielowymiarowe wsparcie zarządzania procesami sukcesji w firmach rodzinnych z dnia wt., 27/08/2019 - 11:05

Szanowni Państwo

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie zaprasza do składania ofert na wykonanie autorskich dzieł w ramach projektu „Coaching sukcesji – wielowymiarowe wsparcie zarządzania procesami sukcesji w firmach rodzinnych”, realizowanego na Wydziale Studiów nad Rodziną UKSW, w ramach konkursu nr POWR.04.03.00-IP.07-00-002/17, w ramach Działania 4.3 Współpraca ponadnarodowa, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: i.kadziela@uksw.edu.pl oraz obligatoryjnie w wersji papierowej, pocztą tradycyjną, kurierem lub dostarczona osobiście na adres: Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ul. Wóycickiego 1/3, bud. 19 pok. 1912, 01-938 Warszawa, do dnia 06.09.2019 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu).

 

ks. prof. dr hab. Mieczysław Ozorowski

/–/

D z i e k a n

Wydziału Studiów nad Rodziną

 

W załączeniu:

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 1;

Wykaz doświadczenia oraz oświadczenie o spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu – Załącznik nr 2;

Formularz ofertowy – Załącznik nr 3;

Wzór umowy – Załącznik nr 4;

Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym – Załącznik nr 5.

 

Osoba odpowiedzialna: 
Alicja Wysocka
Wprowadzający:
Katarzyna Dominiak
Utworzono:
wt., 27/08/2019 - 11:05

Informacje

  STRONA GŁÓWNA          POCZTA         DLA MEDIÓW         epuap

Ustawienia dostępności cyfrowej

Interfejs
Adjust the interface to make it easier to use for different conditions.
This renders the document in high contrast mode.
This renders the document as white on black
This can help those with trouble processing rapid screen movements.
This loads a font easier to read for people with dyslexia.