Ogłoszenie nr 5/CentIR/2016 o otwartym naborze Partnera/-ów w ramach konkursu otwartego nr 2/PRK/POWER/3.1/2016

Karty podstawowe

Ogłoszenie o otwartym naborze Partnera/-ów w celu przygotowania i realizacji projektu przez Wydział Teologiczny Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (WT UKSW) w ramach Działania 3.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, konkurs otwarty nr 2/PRK/POWER/3.1/2016

 

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (dalej Uczelnia / UKSW), działając zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020 (Dz. U. z 2014 r. poz.1146 z późn. zm.), ogłasza otwarty nabór na Partnera/-ów krajowych do wspólnego przygotowania i realizacji projektu przez WT UKSW w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, III Osi Priorytetowej „Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju”, Działanie 3.1 „Kompetencje w szkolnictwie wyższym” w konkursie nr 2/PRK/POWER/3.1/2016.

 


I. Podmioty uprawnione do udziału w naborze:
1.    Nabór Partnera/-ów projektu dotyczy podmiotów spoza sektora finansów publicznych, który wniesie do projektu zasoby ludzkie, organizacyjne, techniczne i finansowe oraz wspólnie z Uczelnią będzie uczestniczyć w przygotowaniu wniosku o dofinansowanie oraz w realizacji projektu.
2.    Partnerem/-ami nie może być podmiot wykluczony z możliwości otrzymania dofinansowania (o którym mowa w art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych) oraz podmiot powiązany w rozumieniu Załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 7 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i art. 108 Traktatu.

 

II. Cel partnerstwa:
Udział Partnera/-ów w projekcie będzie polegał na wspólnym przygotowaniu wniosku, mającego na celu podnoszenie kompetencji osób uczestniczących w edukacji na poziomie wyższym, odpowiadających potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa oraz na wspólnej realizacji projektu, po otrzymaniu przez Uczelnię dofinansowania.

 


III. Planowane działania w ramach projektu:
1.    Zakres zadań i działań przewidzianych do realizacji w projekcie musi prowadzić do podnoszenia kompetencji studentów, w tym z poniższego zbioru:
a)    zawodowych;
b)    komunikacyjnych, w tym umiejętność pracy w grupie, kompetencji interpersonalnych i językowych;
c)    w zakresie przedsiębiorczości;
d)    informatycznych, w tym wyszukiwania informacji;
e)    analitycznych, w tym umiejętność rozwiązywania problemów.

2.    Wzmacnianie kompetencji musi odbywać się w formach zapewniających maksymalną efektywność. W związku z tym uzyskiwanie wybranych kompetencji będzie przeprowadzone z użyciem co najmniej jednego ze wskazanych poniżej typów działań służących lepszemu przygotowaniu absolwentów do wejścia na rynek pracy:
a)    certyfikowane szkolenia i zajęcia warsztatowe kształcące kompetencje;
b)    dodatkowe zajęcia realizowane wspólnie z pracodawcami;
c)    dodatkowe zadania praktyczne dla studentów realizowane w formie projektowej, w tym w ramach zespołów projektowych;
d)    wizyty studyjne u pracodawców;
e)    uczestniczenie studentów w formach aktywności wynikających ze współpracy uczelni z otoczeniem społeczno-gospodarczym i zwiększanie zaangażowania pracodawców w realizację programów kształcenia (np.: zajęcia dodatkowe organizowane z pracodawcami).
3.    Projekt obejmować będzie zakresem merytorycznym wyłącznie działania dotyczące kształtowania kompetencji i/lub kwalifikacji oczekiwanych przez pracodawców od kandydatów do pracy (w oparciu o najnowsze badania rynku). Kompetencje i kwalifikacje definiowane przede wszystkim na podstawie zamówionego przez IOK badania ewaluacyjnego „Analiza kompetencji i kwalifikacji kluczowych dla zwiększenia szans absolwentów na rynku pracy”, a także badania „Bilans Kapitału Ludzkiego”. Dopuszczalne są także kompetencje zdefiniowane na podstawie innych powszechnie dostępnych raportów tematycznych, (w tym. np. analiz regionalnych).

 

IV. Minimalny zakres zadań przewidziany dla Partnera/-ów:
1.    Współpraca przy przygotowaniu projektu i przy wypełnianiu wniosku aplikacyjnego.
2.    Zaplanowanie i przeprowadzenie działań mających na celu zwiększenie kompetencji zawodowych studentów zgodnie z pkt III.1-3.
3.    Przygotowanie interaktywnych materiałów dydaktycznych (m.in.: e-szkolenia, gry szkoleniowe, pigułki wiedzy itp.).
4.    Ostateczny zakres działań Partnera/-ów zostanie ustalony podczas wspólnego przygotowania projektu.

 

V. Kryteria wyboru Partnera/ów:
Kryteria dostępu:

Do postępowania i oceny ofert zostaną zakwalifikowane wyłącznie podmioty, które łącznie spełniają następujące wymagania:
1.    Prowadzona działalności potencjalnego partnera jest zgodna z zakresem i celami partnerstwa.
2.    Podmiot nie zalega z opłaceniem składek wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
3.    Podmiot nie zalega z opłaceniem podatków i opłat wobec Urzędu Skarbowego.
4.    Podmiot nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o dofinansowanie na podstawie m.in.: 1) art. 207 ust. 4 ustawy z 21.06.2013 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 885); 2) art. 12 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2012 r. poz. 769); 3) art. 9 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (t.j. Dz. U. 2012 r. poz. 768 z późn. zm.).
5.    Podmiot nie jest powiązany z Wnioskodawcą w rozumieniu Załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z dnia 26.06.2014 r.).
6.    Podmiot oświadcza, że nie jest powiązany z innymi podmiotami w rozumieniu załącznika 1 do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. EU L 187 Z 26.06.2014, str. 1).
7.    Podmiot oświadcza, że jest gotowy do wniesienia potencjalnego wkładu własnego finansowego lub niefinansowego, technicznego bądź kadrowego.
8.    Jeden podmiot może złożyć tylko jedną ofertę.
9.    Nie dopuszcza się do udziału w postępowaniu podmiotów wspólnie składających ofertę, tzw. „konsorcjów”.

 

Kryteria oceny ofert:
1.    Okres prowadzenia działalności w okresie przed terminem składania ofert:
a.    do 3 lat – 5 pkt
b.    od 3 do 5 lat – 10 pkt
c.    od 5 do 8 lat – 15 pkt
d.    powyżej 8 lat – 20 pkt

2.    Doświadczenie w realizacji projektów związanych ze szkoleniami i edukacją
w okresie od 01.01.2010 do 31.12. 2015 roku jako beneficjent, partner projektu lub podmiot zarządzający projektem.
a.    0 - projektów – 0 punktów
b.    1 - 3 projekty – 10 punktów
c.    4 - 7 projektów – 20 punktów
d.    8 - 11 projektów – 30 punktów
e.    12 projektów i więcej – 40 punktów

3.    Posiadanie wdrożonej i realizowanej certyfikacji/akredytacji/standardu dotyczącego jakości działań Podmiotu składającego ofertę, które jest potwierdzane przez instytucje zewnętrzne i podlega weryfikacji/kontroli/audytowi, potwierdzone stosownym certyfikatem: ISO 9001:2008 i/lub ISO 29990:2010 lub równoważne.
Posiadanie jednego certyfikatu – 20 punktów
Posiadanie dwóch lub więcej certyfikatów – 40 punktów
Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w certyfikatu (-ów) / akredytacji powinna zostać dołączona do oferty.
Łącznie potencjalny Partner może otrzymać za wszystkie kryteria 100 punktów.

Kryterium nr 1 – najwyższa możliwa ilość punktów 20 + kryterium nr 2 najwyższa możliwa ilość punktów 40 + kryterium nr 3 najwyższa możliwa ilość punktów 40 = 100 punktów

W przypadku gdy więcej niż jeden Podmiot składający ofertę otrzyma taką samą najwyższą ilość punktów zostaną oni wezwani przez Beneficjenta do złożenia oferty dodatkowej co pozwoli na zachowanie zasady równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji, a ponadto pozwoli na racjonalne  i oszczędne gospodarowanie środkami publicznymi.

 

VI. Wymogi dotyczące ofert:
1.    Oferty składane przez potencjalnych Partnerów należy przygotować w języku polskim na formularzu ofertowym, stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.
2.    Do Formularza ofertowego należy dołączyć:
1)    aktualny i poświadczony za zgodność z oryginałem odpis z rejestru lub odpowiedniego wyciągu z ewidencji lub inne dokumenty potwierdzające status prawny podmiotu zgłaszającego i umocowanie osób go reprezentujących;
2)    statut (jeśli dotyczy);
3)    sprawozdanie merytoryczne i finansowe (bilans, rachunek wyników lub rachunek zysków i strat) za ostatni zamknięty rok obrotowy;
4)    oświadczenie – Załącznik nr 2;
5)    potwierdzenia posiadania przez kadrę trenerską odpowiednich uprawnień (jeśli dotyczy).

 

VII. Miejsce i termin składania ofert:
1.    Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 15.00 lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na Partnera/-ów krajowych w celu wspólnej realizacji projektu przez WT UKSW w ramach Działania 3.1 POWER, konkurs otwarty nr 2/PRK/POWER/3.1/2016” na adres:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie,
Centrum Inicjatyw Rozwojowych
ul. Wóycickiego 1/3, budynek nr 19, pokój 1912,
01- 938 Warszawa

2.    Nie będą przyjmowane oferty lub załączniki przesyłane drogą elektroniczną.
3.    Zgodnie z zapisami art. 33 ustawy z dnia z 11 lipca 2014 r., oferty przyjmowane są przez okres 21 dni kalendarzowych od dnia opublikowania przedmiotowego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej UKSW, tj. w terminie: od dnia 14.05.2016 r. do dnia 06.06.2016 r., do godz. 10:00 (decyduje data wpływu oferty do Centrum Inicjatyw Rozwojowych UKSW).
4.    Oferty złożone po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.

 

VIII. Ogłaszający nabór zastrzega sobie prawo:
1.    Negocjacji warunków realizacji działań z Partnerem.
2.    Unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
3.    Zawieszenia naboru na każdym etapie.
4.    Wyboru jednego lub większej liczby Partnerów spośród zgłoszonych podmiotów.

 

IX. Kryteria wyboru oferty:
1.    Ocena złożonych zgłoszeń prowadzona będzie zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. z zachowaniem zasady przejrzystości i równego traktowania podmiotów.
2.    Oferty złożone po terminie lub na niewłaściwym formularzu, bez wszystkich wymaganych załączników, przez nieuprawniony podmiot zostaną odrzucone ze względów formalnych.
3.    Oferty nieprawidłowe pod względem formalnym, nie będą poddane weryfikacji merytorycznej.
4.    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie planuje wybrać w naborze co najmniej jeden podmiot, który zostanie zaproszony do negocjacji w celu doprecyzowania podziału i zakresu zadań w ramach przygotowywanego projektu oraz innych kwestii niezbędnych do zawarcia umowy o współpracy partnerskiej.
5.    Informacja dotycząca wyboru Partnera/-ów zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej UKSW.

 

X. Postanowienia końcowe:
1.    W przypadku unieważnienia naboru Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie nie ponosi odpowiedzialności za szkody jakie poniósł z tego tytułu podmiot zainteresowany zgłoszeniem swojej kandydatury lub kandydat na partnera, który dokonał zgłoszenia, a w szczególności UKSW nie ponosi odpowiedzialności za koszty przygotowania zgłoszenia.
2.    W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiającej zawarcie umowy o współpracy partnerskiej z wybranym w wyniku naboru partnerem, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie dopuszcza możliwość zawarcia umowy o współpracy partnerskiej z podmiotem, który jako następny w kolejności został najwyżej oceniony.
3.    Udział Partnera w realizacji projektu nie jest gwarantowany i będzie on uzależniony od uzyskania dofinansowania ze środków UE.
4.    Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.    Umowa partnerska będzie określała w szczególności: przedmiot umowy; prawa i obowiązki stron; zakres i formę udziału poszczególnych partnerów w projekcie; partnera wiodącego uprawnionego do reprezentowania pozostałych partnerów projektu;
sposób przekazywania dofinansowania na pokrycie kosztów ponoszonych przez poszczególnych partnerów projektu, umożliwiający określenie kwoty dofinansowania udzielonego każdemu z partnerów; sposób postępowania w przypadku naruszenia lub niewywiązania się stron z porozumienia lub umowy.
6.    Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na stronie internetowej Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Bezpośredni link do ogłoszenia o konkursie: http://ncbir.gov.pl/fundusze-europejskie/power/konkursy---aktualne-nabor...
7.    Integralną częścią ogłoszenia są:

1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;
2) Załącznik nr 2 – Oświadczenie;

 

 

Osoba odpowiedzialna: 
Iwona Bandych
Wprowadzający:
Katarzyna Dominiak
Utworzono:
sob., 14/05/2016 - 12:31

Informacje

  STRONA GŁÓWNA          POCZTA         DLA MEDIÓW         epuap

Ustawienia dostępności cyfrowej

Interfejs
Adjust the interface to make it easier to use for different conditions.
This renders the document in high contrast mode.
This renders the document as white on black
This can help those with trouble processing rapid screen movements.
This loads a font easier to read for people with dyslexia.